با ارس نگاه آریا آشنا شوید …
با ارس نگاه آریا می توانید در جایی که نیستید همه چیز را کنترل کنید
 با خدمات ارس نگاه آریا  آشنا شو و با ما از زندگی لذت ببر
null

خدمات پهپادی

خرید و فروش انواع ریز پرنده های غیر نظامی

ارس نگاه آریا با کارشناسانی ماهر به شما مشاوره ، ارائه انواع محصولات و پشتیبانی را ارائه میکند .

null

سیستم های تجهیزات خاص

فروش انواع سیستم های تجهیزات خاص

ارس نگاه آریا با کارشناسانی ماهر به شما انواع محصولات خاص مثل لورنت ، دستگاه X ray و انواع مختل کننده های پهپادی را ارائه میکند .

null

دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی و امنیتی

فروش انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی

ارس نگاه آریا با کارشناسانی ماهر به شما مشاوره ، ارائه انواع محصولات مثل انواع گیت ها و دورین های مداربسته و انواع ویدیو وال و ... را ارائه میکند .

null

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

ارس نگاه آریا با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه های ذکر شده می تواند در تمامی زمینه ها خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهد .

در قرن حاضر توسعه سریع و لحظه ای تکنولوژی ، بخصوص در زمینه امنیت با رویکرد علم دیجیتال ، ضرورت وجود کارشناسان ، با سابقه طولانی و تجربه استفاده از تجهیزات قدیمی و آنالوگ ، آشنا به تهدیدات متصور و تاثیر گذار و مسلط به علم روز و تجهزات متنوع موجود در اقسا نقاط جهان، بعنوان مثلث توانمندی شرکت ها ، از جایگاه  ویژه ای برخوردار می باشد و شرکت ارس نگاه آریا با بکار گیری کارشناسان بنام و با سابقه بیش از دو دهه در این رشته سعی در ایجاد مرکزی قوی در بخش طراحی و نیازسنجی ، تامین تجهیزات ، آموزش  و پشتیبانی با گرایش های نظارت تصویری (CCTV) ، سیستم کنترل دسترسی نفر و خودرو ( Access control) ، سامانه پلاک خوان (پارکینگ ، شهری و ثبت تخلف) ، سیستم جایاب خودرو و نفر(AVL) ، تجهیز سالن های همایش ، مدیریت بحران و مانیتورینگ ، ایجاد شبکه های ارتباطی (اکتیو و پسیو )، ایجاد مراکز داده (Data Center) و ارائه معتبر ترین نرم افزار های موجود و تولید نرم افزارهای بومی در حوزه مانیتورینگ هوشمند تصاویر نموده است .

شرکت ارس نگاه آریا از سال 1395 به دلیل ارتباطات نزدیک تکنولوژی پرنده های هدایت پذیر از دور (پهپاد) با سیستم های حفاظت الکترونیکی و تصویری با جذب نیروهای توانمند در این حوزه نسبت به راه اندازی بخش پهپادی شرکت اقدام نمود . همچنین در حوزه تهیه و تامین ، آموزش ، پشتیبانی و طراحی نیازهای پهپادی بصورت تخصصی اقدامات بسیار ارزشمندی را رقم زده است .

برند های محصولات

پروژه های انجام شده

تامین پهپاد برای پلیس مبارزه با مواد مخدر

پروژه ها
question_answer0
قسمتی از پروژه های انجام شده توسط شرکت ارس نگاه آریا که در زمینه پهپادی قابل ذکر می باشد به شرح ذیل است : تامین پرنده برای پلیس مواد مخدر تامین پرنده برای پلیس آگاهی آموزش هدایت پرنده بدون سر نشین برای پلیس مواد مخدر به همراه صدور گواهی نامه…

سیستم AVL شرکت بستنی میهن

پروژه ها
question_answer0
قسمتی از پروژه های انجام شده توسط شرکت ارس نگاه آریا که در زمینه سیستم AVL  و BMS می باشد به شرح ذیل است : سیستم  AVL شرکت پویا پروتئین سیستم  AVLشرکت روناک پروتئین سیستم  AVLشرکت بستنی میهن سیستم  AVLشرکت پخش بستنی پاک درکرمان سیستم AVLشرکت حنان طب خوزستان (مجری …

سیستم نظارت تصویری حرمین شرفین در نجف

پروژه ها
question_answer0
قسمتی از پروژه های انجام شده توسط شرکت ارس نگاه آریا که در زمینه سیستم های نظارت تصویر انجام شده و قابل ذکر می باشد به شرح ذیل است :  سیستم نظارت تصویری حرمین شرفین در نجف  (اکتیو ، پسیو ،سیستم مانیتورینگ) سیستم نظارت تصویری پادگان حضرت ابوالفضل (ع) (اکتیو…