DJI  پهپاد جدید خود را که AVATA FPV  است که به تازگی معرفی کرد.همان طور که اطلاع دارید این پرنده در دسته  Cinewhooop قرار میگیرد و از نظر ویژگی و امکانات مهارت های متفاوتی را برای شما به ارمغان آورده. DJI Avata که در 25 آگوست 2022 راه اندازی شد دومین پهپاد آماده پرواز FPV این شرکت است.پهپاد جدید در کنار عینک های جدید رونمایی شد.

مشخصات فنی DJI AVATA:

با DJI Avata  که دارای یک دوربین 60 / 4k فریم در ثانیه است و توسط یک گیمبال تک محوره و ثابت شده است همانند DJI FPV می توان از نمای زنده دیجیتال استفاده کرد بنابراین عینک ویدئویی با وضوح بالا را تا 120 مگاهرتز (البته این نیز بسته به تصمیم شما دارد که چه عینکی رو خریداری و انتخاب کنید)از یک فید50 مگابیت در ثانیه نمایش میدهد.

در قسمت زیرین دی آی آوتا دارای حسگرهای TOF و بینایی برای تشخیص ارتفاع دقیق ( تا ارتفاع 3 متر ) و استفاده آن در بازگشت خودکار به خانه مورد استفاده قرار میگیرد. موقعیت یابی مکانی آواتا از طریق سامانه GNSS جهانی صورت میگیرد و پرنده قادر است با ماهواره ای مکان یابی از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کند. از جمله این ماهواره ها می توان به  Galileo, GPS, BeiDou  اشاره کرد. لازم به ذکر است که مقداری از شارژ باتری صرف برگشتن به خانه می شود و شما باید به این نکته توجه کنید که پرنده خورد مسافت زیادی از خود دور نکنید تا امکان برگشت به خانه برای پرنده امکان پذیر باشد.

این پهپاد دارای یک شکل مربع می باشد که ابعاد این مربع 180 میمپلی متر می باشد و همچنین این مربع ارتفاعی حدود 80 میلی متر است که سبب شده این پرنده در دسته FPV Mini قرار بگیرد. در واقع این پهپاد به خلاقان و جویندگان سرگرم کننده که میخواهند در نقاط تنگ و سخت پرواز کنند امکان  فیلمبرداری متفاوتی را برای آن ها فرآهم می کند.

ویژگی های DJI AVATA

دوربین این پهپاد میدان دیدی حدود  155درجه(12.7 EFL میلیمتر)را از یک سنسور 1/1.7 اینچی 48 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت از فاصله ی حدود 60 سانتی متر به بعد را ارائه میدهد. تنظیمات ISO آن به صورت دستی از بازه 100 تا 25600 را برای خریداران این محصول ارائه می دهد. همچنین قادر است که ویدئوها را با سرعت 150 مگابیت در ثانیه ضبط کند و این مورد در پرنده های این حوزه به نوبه خود بسیار مناسب و فوق العاده می باشد.

ویژگی دوربین راکاستدی این امکان را برای شما فرآهم می کند تا لرزش تصویری را در تصاویر خود مشاهده نکنید و همچنین هوریزن استادی نیز این امکان را برای شما می کند تا سطح تصویر به صورت ثابت باقی بماند و لرزشی را مشاهده نکنید. همچنین دوربین ضبط کننده ویدیو این پرنده قادر است که ویدیو ها را با کیفیت k2.7 و با حداکثرسرعت 120 فریم برثانیه برای مخاطب خود ضبط کند و جای خوشحالی دارد که تا 20 گیگابایت دیتا ( عکس و فیلم ) را میتواند روی حافظه داخلی خود ضبط کند ولی با این حال dji این امکان را برای شما فراهم کرده تا یک Micro SD  را نیز در صورت تمایل روی پرنده خود قرار دهید.

طراحی فوق العاده در این پرنده در اطراف ملخ های 5 پره این پرنده سبب می شود تا این پرنده در برابر ضربه محافظت شود و از نظر طراحی ذاتا پرنده ایمن شود و خطر آسیب دیدگی را پایین میاورد. که این ویژگی در DJI FPV  که قبل از dji avata رو نمایی شده قابل مشاهده نبوده، dji avata دارای سنسورهای تشخیصی بوده که از برخورد رو به جلوی پرنده به موانع جلوگیری می کند.

نوشتهٔ بعدی
Phantom 4 pro
نوشتهٔ پیشین
Zenmuse

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com