مویک 2 زوم به یک سنسور 12 مگاپیکسلی 1/2٫3 اینچی با قابلیت زوم 4 برابر و همچنین زوم اپتیکال 2 برابر (بین 24 تا 48 میلیمتر) مجهز شده است تا گزینه ای ایده آل برای چشم انداز های پویا و متحرک باشد. مویک 2 زوم امکان تهیه انواع برداشت های زاویه عریض را نیز فراهم میکند تا گزینه های خلاقانه تری در اختیار شما قرار گیرد.

محتویات درون کیف : ریموت کنترل ، باتری همراه با دو عدد باتری اضافی ، شارژر به همراه هاب شارژ ، ملخ همراه با چهارعدد ملخ اضافی، کیف چرمی قابل حمل ، کابل شارژ

ویژگی های مهم مویک 2 زوم :

مدت زمان پرواز : 31 دقیقه

کیفیت فیلم برداری : 12 مگاپیکسل

برد پروازی : 8 کیلومتر

باتری : باتری هوشمند لیپو 4 سل با ظرفیت 3850 میلی آمپر

مدت زمان شارژ : 60 دقیقه

وزن : 905 گرم

جنس رهپات : مواد الکتریکی، فلز و پلاستیک ABS

سنسورها : قابلیت تشخیص موانع ، تعقیب سوژه ، GLONASS GPS ، IMU ، COMPASS ، BAROMETER ULTRASONIC ، Omnidirectional Obstacle Sensing

یکی از امکانات خوب این رهپات دوربین آن می باشد که نسبت به مویک پرو از یک دوربین با قابلیت بهتر یعنی زوم چهار برابر و زوم اپتیکال دو برابر استفاده شده است. دوربین فوق دارای سنسور CMOS 1/2.3 با کیفیت 12 مگاپیکسل در تصویر برداری است که همانطور که در بالا بیان کرده ام از قابلیت زوم مناسب بهره می برد. محدوده زوم 2X این دوربین بین 24 تا 48 میلیمتر می باشد و با این ویژگی به خوبی میتواند از سوژه های متحرک تصویر برداری کند. دیافراگم این دوربین برای محدوده 24 میلیمتر F2.8 است. زاویه دید دوربین حدود 83 درجه بوده و همین عامل باعث می شود تا کاربر بتواند تصاویری با دید وسیع تهیه کند. این دوربین دارای قابلیت های زیادی است که شما را به یک فیلمبردار حرفه ای تبدیل خواهد کرد. رزولوشن ویدئوهای ضبط شده با دوربین 4K و C4K می باشد که از شفافیت بالایی برخوردار است و این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهند تا به مقدار ایزو در هنگام فیلمبرداری دسترسی داشته باشد و همچنین با نرخ فریم ریت های دوربین به کیفیت های مختلف دست پیدا کند. مویک 2 زوم، دارای یک حافظه ذخیره سازی داخلی 8 گیگابایت است و قابلیت درج کارت حافظه را نیز دارد که با استفاده از آن میتوانید تصاویر و ویدئوهای تهیه شده با دوربین را به فرمت های JPEG , DNG , MP4 و غیره ذخیره کنید. یکی دیگر از امکانات تصویر برداری این دوربین ثبت تصاویر پانوراما با زوایه دید 180 درجه است که با این قابلیت میتوانید خود را به یک عکاس حرفه ای تبدیل کنید. یکی از امکانات فوق العاده برای یک رهپات سنسور تعقیب سوژه می باشد که فیلمبرداری از سوژه مورد نظر را آسان خواهد کرد. این رهپات از پیشرفته ترین نوع این سنسورها بهره می برد به نحوه ای که حتی قادر است موقعیت سوژه موردنظر را در پشت موانع هم تشخیص داده و آن را دنبال کند. رهپات مویک 2 به کمک تکنولوژی هایپرلپس برداشت های هوایی بدون نقص تهیه کرده و آن ها را به صورت کاملا خودکار پردازش می کند تا امکان تهیه تایم لپس های حرفه ای را در اختیار شما قرار دهد. از سوی دیگر تصاویر میتوانند با هر دو فرمت JPEG و RAW به صورت همزمان روی یک کارت حافظه ذخیره شوند تا در مراحل پس از تصویربردای، امکانات ویرایشی جذاب تری به وجود بیاورد. رهپات مویک پرو از فرکانس 2٫4 GHz برای مخابره و ارسال ویدیو استفاده می کرد، فرکانسی که اغلب توسط دستگاه های وایرلس دچار تداخل می شود. به همین دلیل در رهپات مویک 2 زوم امکان تعویض بین دو باند 2٫4 GHz و 5٫8 GHz به صورت کاملا خودکار تعریف شده است تا دستگاه بتواند با توجه به شرایط، بهترین فرکانس را برای مخابره انتخاب کند. چنین قابلیتی برای محیط هایی با احتمال تداخل بالا واقعا ضروری است. طراحی مجدد بدنه باعث شده است Mavic 2 عملکرد ایرودینامیکی بهتری داشته باشد. جالب است بدانید هنگام پرواز با حداکثر سرعت، درگ بدنه مویک 2 تقریبا 19 درصد کمتر از مویک پرو است. کنترل کننده های الکترونیکی سرعت با درایو های سینوسی به همراه ملخ هایی که صدای کمتری تولید میکنند باعث می شوند پرواز های شما به طرز باور نکردنی ساکت تر باشد.

سری عینک های DJI Goggles با استفاده از سیستم OcuSync به صورت وایرلس به مویک 2 متصل می شوند. بنابراین کاربران میتوانند ویدیو های 1080p که از فاصله حداکثر 8 کیلومتری دریافت می شوند را با حداقل تاخیر از طریق این عینک ها مشاهده کرده و از تجربه های هیجان انگیز لذت ببرند. در حالت Head Tracking نیز محدوده چرخش افقی سر کاربر بین -75 تا +75 درجه است تا تجربه پرواز های اول شخص (FPV) جذاب تر از همیشه باشد.

نوشتهٔ بعدی
Mavic 2 Enterprise Dual
نوشتهٔ پیشین
Mavic 2 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com