مویک 3 ، دستاورد جدید کمپانی DJI بوده که با ارتقا خصایص  نسبت به نسخه مویک 2 پرو توانسته است مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد . پهپاد DJI Mavic 3 در 2 مدل mavic 3 و mavic 3 cine به بازار عرضه شده است . این پهپاد با برخورداری از 2 دوربین باکیفیت ، زمان پروازی طولانی و برد پروازی شگفت انگیز این هلی شات تنها بخشی از وِیژگی هایی است که باعث منحصر به فرد شدن آن گشته است .

ویژگی های مهم MAVIC 3 و MAVIC 3 Cine

  • دوربین هاسبلاد L2D-20C
  • سنسور 4/3CMOS
  • مجهز به 2 دوربین Telephoto و Wide
  • فیلمبرداری 5.1K
  • تصویربرداری 20 مگاپیکسلی
  • فناوری فوکوس خودکار
  • زوم 28 برابری هیبریدی
  • سنسور عدم برخورد با مانع همه جانبه
  • بازگشت به خانه (RTH) پیشرفته ( با قابلیت یادگیری مسیر )
  • 46 دقیقه مداومت پروازی
  • برد انتقال تصویر زنده تا 15 کیلومتر
  • اکتیو ترک نسخه 5.0

کمپانی DJI از ابتدا تا کنون پروژه های موفق زیادی را پشت سر گذاشته و هلی شات های تخصصی زیادی چون هلی شات های سری فانتوم ، مویک و اینسپایر را روانه بازار نموده است . هلی شات های سری مویک باتوجه به طراحی آیرودینامیکی منحصر به فردشان و ویژگی هایی چون دوربین باکیفیت و زمان پروازی طولانی توانسته اند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرند . یکی از وجوه تشابه مویک 3 با نسخه های قبلی ، برخورداری آن از بازوهای تاشونده می باشد . به لطف این ویژگی علاوه بر اینکه این هلی شات فضا کمی را اشغال می کند ، حمل و نقل آن نیز راحت تر میگردد . ابعاد کوادکوپتر مویک 3 در حالتیکه بازوان آن باز باشد ، 34.7 × 28.3 × 10.7 سانتی متر بوده و درحالتیکه بازوان آن جمع میگردد به 22.1 × 9.6 × 9 سانتی متر میرسد . لازم به ذکر است که ابعاد مذکور درصورت عدم نصب ملخ ها بر بازوان می باشد . طول مورب این هلی شات 38 سانتی متر و وزن آن هنگام بلند شدن از روی زمین 895 گرم می باشد . رنگ بدنه این هلی شات طوسی تیره بوده و مواد بکار رفته در ساخت آن باعث شده است که از مقاومت خوبی برخوردار باشد و درصورت برخورد با موانع و یا سقوط حداقل آسیب را ببیند .

یکی از تفاوت های مویک 3 با نسخه های قبلی که میتوان گفت باعث برتری آن نسبت به نمونه های پیشین گشته است ، برخورداری آن از 2 دوربین اصلی و ثانویه می باشد . دوربین Hasselblad این هلیشات که دوربین اصلی آن محسوب میگردد توسط برندی سوئدی و منحصرا برای این محصول طراحی شده است . کیفیت فیلمبرداری و عکسبرداری این دوربین به ترتیب 5.1K و 20 مگاپیکسل می باشد . همانطور که انتظار می رفت ، DJI برای مویک 3 خود از سنسوری بزرگتر از 1 اینچ جهت دوربین خود بهره برده است . پهپاد Mavic 3 مجهز به یک دوربین L2D-20C ساخت برند سوئدی Hasselblad است که از یک سنسور CMOS 4/3 اینچ در یک قاب فشرده استفاده می کند . هاسلبلاد تمامی استانداردهای دوربین را رعایت کرده و از یک دیافراگم سفارشی با F2.8 تا F11 بهره برده است تا بتواند وضوح تصویر را به نهایت برساند . از مشخصات دوربین می توان به تصاویر 20 مگاپیکسل، 12.8F-Stop محدوده دینامیکی، 24 میلی متر فاصله کانونی و فناوری فوکوس خودکار اشاره کرد.

باتری این هلی شات از نوع 15.4 ولت 5000 میلی آمپر لیپو 4S بوده و حداکثر ولتاژ تعریف شده برای آن 17.6 ولت می باشد . لازم به ذکر است که مدت زمان لازم برای شارژ نمودن این باتری به کمک شارژ فندکی طراحی شده برای آن تقریبا 96 دقیقه است . این باتری 335.5 گرم وزن داشته و محدوده دما مناسب برای شارژ نمودن آن بین 5 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد .

نوشتهٔ بعدی
FPV & FPV Goggles
نوشتهٔ پیشین
Mavic 2 Enterprise Advance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com