کیفیت عکس در مویک ایر 2 بدلیل پانوراما بودن آن معادل 48 مگاپیکسل است. یعنی چندین عکس را ثبت میکند و سپس آن‌ها را با پردازش به هم متصل می‌کند اما در این رهپات کیفیت دوربین Air 2-S با سنسور یک اینچی، خارق‌العاده است، ضمن اینکه در این رهپات قابلیت تصویربرداری ویدیویی با کیفیت 5.4K نیز مهیا شده است.

محتویات درون کیف : ریموت کنترل ، دوعدد باتری ، ملخ های اضافه، کیف حمل شانه ای ، فیلترهای ND ، هاب شارژر سه کاناله

ویژگی های مهم مویک ایر 2 اس :

مدت زمان پرواز : 31 دقیقه

کیفیت فیلم برداری : 5.4K

برد پروازی : 12 کیلومتر

انتقال تصویر باتری : باتری لیتیومی سه سل 11.55 ولت با 3500 میلی آمپر

مدت زمان شارژ : 60 دقیقه

وزن : 595 گرم

جنس رهپات : پلاستیک پلی کربنات بسیار مقاوم با الیاف کربن

سنسورها : سنسور تشخیص موانع از 4 جهت ، ایمنی پیشرفته ، سنسور 1 اینچی و 20 مگاپیکسل ، IMU (قطب نما و جایروسکوب)، GPS ، GLONASS ، FocusTrack

این نوع رهپات به دلیل انعطافی که در قسمت بازوهای خود دارد، باعث شده‌اند تا افراد زیادی که قصد استفاده از رهپات در مسافرت و تفریحاتشان دارند، به سراغ رهپاتهای تاشو بروند. بازوهای منعطف باعث حمل آسان رهپات شده و به دلیل جای کمی که اشغال می‌کند، در یک کوله پشتی یا کیف دستی به راحتی جای می‌گیرند. رهپات DJI Air 2S نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک رهپات تاشو به حساب می‌آید. ملخ‌های این رهپات انعطاف زیادی دارند و در باز و بسته شدن، سریع عمل می‌کنند. این ملخ‌ها بسیار کم صدا هستند و هنگام کار با رهپات، متوجه بی‌صدا بودن آن خواهید شد همچنین ملخ ها از مقاومت خوبی هم برخوردار هستند و در برابر ضربات، واکنش خوبی نشان خواهند داد. از رهپات ایر‌ 2 اس میتوانید در دمای بین 0 تا 40 درجه سانتیگراد استفاده کنید(معادل 32 تا 104 درجه فارنهایت). بیشتر سنسورهای رهپات در دمای -10 درجه سانتیگراد یا پایینتر، غیرفعال خواهند شد. هاب شارژر مویک ایر 2 اس دارای ظرفیت سه جایگاه برای شارژ باتری‌های این رهپات است. توجه داشته باشید که دو عدد باتری یدکی و هاب شارژر، فقط در پک کمبو این محصول موجود است و پک استاندارد فاقد این لوازم جانبی می ‌باشد. رهپات Air 2S در شرایط عادی و وزش باد (کم) قابل استفاده می‌باشد. در این شرایط، میتوانید به مدت 31 دقیقه رهپات را در آسمان پرواز داده و به تصویربرداری بپردازید. بهتر است از پرواز دادن رهپات در زمانی که شدت باد زیاد است ، خودداری کنید؛ چرا که باعث کاهش عملکرد رهپات شده و ممکن است در طولانی مدت ملخ‌ها دچار آسیب شوند. رهپات DJI مدل Air 2S از یک دوربین بسیار حرفه‌ای و باکیفیت برخوردار است. این دوربین مجهز به سنسور 1″ CMOS است؛ سنسورهای CMOS عملکرد خوبی در نورسنجی، فوکوس خودکار و پردازش تصاویر دارند. میدان دید لنز دوربین مداربسته یا همان FOV در این محصول، معادل 88 درجه می‌باشد. این مقدار از طریق ریموت کنترل و از راه دور قابل تنظیم می‌باشد. با وجود دیافراگم f/2.8 و سنسور CMOS می‌توانید تصاویری با وضوح زیاد و بدون نویز ثبت کنید. این محصول دارای 8 گیگابایت فضای داخلی بوده و از کارت microSD با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. مویک ایر 2S کمبو دارای چهار عدد فیلتر لنز است که میتوانید براحتی آن‌ها را بر روی لنز دوربین این رهپات نصب کنید تا در شرایط متفاوت آب و هوایی و همینطور با نورهای متفاوت، تصویربرداری حرفه ‌ای را انجام دهید. گیمبال رهپات DJI Air 2S سه محوره بوده و در هر 3 محور Yaw، Roll و Pitch باعث پایداری و تثبیت‌سازی می‌شود. این گیمبال میتواند هر حرکت اضافی که موجب به هم خوردن تعادل رهپات می ‌شود را خنثی کند. محدوده قابل کنترل در این تثبیت کننده در محور Tilt معادل -90 درجه تا 0 درجه و -90 درجه تا 24 درجه (گسترش یافته) است. محدوده قابل کنترل در محور Pan معادل -80 تا 80 درجه می ‌باشد.

از قابلیت‌های تصویربرداری در مویک Air 2S ، حالت هایپرلپس و پانوراما می ‌باشد. با استفاده از آپشن هایپرلپس میتوانید سرعت فیلمبرداری را بیشتر کنید و در چند ثانیه گذر زمان را به تصویر بکشید. برای تصویربرداری گسترده از یک منظره هم میتوانید از حالت پانوراما استفاده کنید.

نوشتهٔ بعدی
Mavic 2 Pro
نوشتهٔ پیشین
Mavic Air

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com