DJI ، رهپات ﻓﺎﻧﺗوم 4 پروﻣﺣﺻول ﺑﮫ روزرﺳﺎﻧﯽ ﺷده ﺧود را ﺑﺎ ھوش روﯾﺎﯾﯽ و تخیلی ﺑﺎﻻ ﻣﻌرﻓﯽ ﮐرده است. اما از ﻧظر ﻣﺎ اﯾن ھوش روﯾﺎﯾﯽ و ﺗواﻧﻣﻧدی ﺑﮫ ﺻورت ﭼﺷﻣﮕﯾری اﻓزاﯾش ﯾﺎﻓﺗﮫ اﺳت. از ﻧظر ﺷﮑل ظاهری ﺗﻔﺎوت زﯾﺎدی ﺑﺎ ﻣدل ھﺎی ﻗﺑﻠﯽ ﺧود ﻧداﺷﺗﮫ و ﻓﻘط ﭼﻧد ﺳﻧﺳور اﺿﺎﻓﯽ را ﺑر روی ﺑدﻧﮫ ﺧود ﻧﻣﺎﯾﺎن ﮐرده است و ریموت ﮐﻧﺗرل آن ﻧﯾزهمانند ریموت رهپات ﻓﺎﻧﺗوم 4 ﻣﯽ ﺑﺎﺷد.

محتویات درون کیف : یک عدد ریموت کنترل، شارژر و کابل شارژ، باتری، جعبه حمل و نقل، کارت حافظه میکرو USB16 گیگ، کابلUSB16 گیگ، کابل OTG ، USB و قفل دوربین

ویژگی های مهم فانتوم 4 پرو :

مدت زمان پرواز : بیش از 30 دقیقه

کیفیت فیلم برداری : 4K با 60 فریم در ثانیه

برد پروازی :CE  کیلومتر 3.5 ,  7 کیلومتر FCC

باتری : باتری لیتیومی 5870 میلی آمپر

مدت زمان شارژ : حدود 1 ساعت

وزن با باتری : معادل 1388 گرم

جنس رهپات : آلیاژ آلومینیوم و آلیاژ منیزیم

سنسورها : جایاب ، عدم برخورد با موانع از اطراف ، سیستم حفظ ارتفاع ازسطح مقطع

ﻧرم اﻓزاراین رهپات ﻗدرت ﭘرواز را اﻓزاﯾش داده و همچنین ھوش ﭘروازی و دﺳﺗﯾﺎﺑﯽ به ﻓواﺻل ﭘروازی دورﺗر را میسرکرده است. دورﺑﯾن 4K این رهپات، ﺑﮫ ﻣﯾزان Mbp 100 ﺑﯾت رﯾت دست ﭘﯾدا ﮐرده اﺳت، ﻋﻼوه ﺑر آن ﺑﺎ افزایش کیفیت 12/9ﺑﮫ 20 ﻣﮕﺎﭘﯾﮑﺳل ﻣیتواﻧد ﻋﮑس ھﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﮐﯾﻔﯾت ﺑﺳﯾﺎر ﺑﺎﻻﺗر را ﺛﺑت ﻧﻣﺎﯾد. ﻗراردادن ﺳﻧﺳور و اﻓزودن دو سنسور دﯾﮕر درﭘﺷت رهپات ﻣوﺟب ﺷده اﺳت ﺗﺎ ﺑﺎ ﺑﮭﺑود ﺑرد، از 10 ﻣﺗربه 30 متر دﯾد ﺑﺻری را افزایش دهد. – ﺳﯾﺳﺗم Lightbridge HD در ﻓﺎﻧﺗوم 4 پرو بهبود یافته است و قادراست تا برد 7 کیلومتر ﺗﺻﺎوﯾر را ﺑﮫ ﺻورت زﻧده با کیفیت HD ارسال نماید. – اﻓزاﯾش ﺑرد رادﯾوﯾﯽ Phantom 4 Pro از5 ﮐﯾﻠوﻣﺗر ﺑﮫ 7 ﮐﯾﻠوﻣﺗر : در اﯾن ﻣﺣﺻول از ﺳﯾﺳﺗم Lightbridge HD استفاده ﺷده اﺳت و دارای دو ﻓرﮐﺎﻧس رادﯾوﯾﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷد ﮐﮫ ﻣوﺟب ﻣﯽ ﺷود ﺗﺎ ﺳﯾﺳﺗم ﺑﮫ ﺻورت خودکار شرایط محیط را براساس وجود سیگنال های مختلف محل سنجیده و بهترین فرکانس را انتخاب نماید. – ھﻣﭼﻧﯾن ﺑﺎ ﻗرار دادن ﺳﯾﺳﺗم FlightAutonomy و ﻣﺟﮭز ﮐردن رهپات به دو سنسورمادون قرمز در اطراف آن ﺑﺎ زاویه اﻓﻘﯽ 70 درﺟﮫ و زاوﯾﮫ عمودی 20 درجه این امکان را می دهد ﺗﺎ ﯾﮏ شعای 360 درﺟﮫ از ﻣﺣﯾط اطراف برای خود ﺗرﺳﯾم ﻧﻣﺎﯾد ﺗﺎ ﺑﮫ راﺣﺗﯽ در طﺑﯾﻌت ﺑﮫ ﺣرﮐت ﺑﭘردازد. – ﻗﺎﺑﻠﯾت ﺟدﯾد و ﻓوق اﻟﻌﺎده رهپات ﻓﺎﻧﺗوم 4 ﭘرو ﺳﯾﺳﺗم ActiveTrack می باشد، ﺑﺎ اﯾن ﺳﯾﺳﺗم ﮐﺎﻓﯾﺳت ﺷﻣﺎ ﺳوژه ﺧود را ﺑر روی ﺗﺑﻠت و ﯾﺎ ﻣوﺑﺎﯾل ﺧود ﻟﻣس ﻧﻣﺎﯾﯾد ﺗﺎ رهپات ﺑﮫ ﺗﻌﻘﯾب ﺳوژه ﻣورد ﻧظر ﺷﻣﺎ ﺑﭘردازد. – ﻗﺎﺑﻠﯾت ﺷﮕﻔت اﻧﮕﯾز دﯾﮕر DJI Phantom 4 pro ﺳﯾﺳﺗم TAPFLY است، ﮐﺎﻓﯾﺳت ﺗﺎ ﺷﻣﺎ ﻣﺳﯾری را ﮐﮫ ﺗﻣﺎﯾل دارید رهپات ﺑﮫ ﺳوی آن ﺣرﮐت ﮐﻧد ﺑﺎ اﻧﮕﺷت ﺧود روی ﻣوﺑﺎﯾل و ﯾﺎ ﺗﺑﻠت ﻟﻣس ﻧﻣﺎﯾﯾد، ﺗﺎ رهپات ﺑﮫ راﺣﺗﯽ و ﺑﺎ اﻣﻧﯾت ھرﭼﮫ تمام ﺗر ﺑﮫ ﺳوی آن ﻣﺣل ﺣرﮐت ﮐﻧد. – رهپات ﻓﺎﻧﺗوم 4 پرو ﻣﺟﮭز ﺑﮫ ﺳﯾﺳﺗم ﺷﻧﺎﺳﺎﯾﯽ ﺳطﺢ ﻣﻘطﻊ ﻣﯽ ﺑﺎﺷد، در ﺻورﺗﯽ ﮐﮫ رهپات ﺣرﮐت اﻓﻘﯽ داﺷﺗﮫ ﺑﺎﺷد و ﺳطﺢ ﻣﻘطﻊ آن ﺑﮫ طور ﻧﺎﮔﮭﺎﻧﯽ ﺗﻐﯾﯾر ﮐﻧد، رهپات ارﺗﻔﺎع ﻻزم را ﺑرای ﭘرواز ﺗﺷﺧﯾص ﺧواھد داد. حداکثر سرعت نیز از مولفه های اساسی رهپات ها می باشد که حداکثر سرعت این رهپات 72 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت پرواز در باد 40 کیلومتر در ساعت است. گیمبال این محصول نیز 3 محوره است که جهت جلوگیری از لرزش ها و حفظ دوربین آن تعبیه شده است. سیستم ویژه ای که در این محصول خودنمایی می کند دارا بودن مادون قرمز جهت جلوگیری از برخورد با موانع است و محدوده کنترل این محصول تا سقف 7 کیلومتر می باشد. در نسخه فانتوم 4 پرو باید یک صفحه نمایش خارجی مثل موبایل یا تبلت به آن متصل میشد تا تصاویر ضبط شده توسط دوربین را به صورت زنده مشاهده کرد، اما در رهپات فانتوم 4 پرو پلاس این مشکل بر طرف شده و یک صفحه نمایش 5٫5 اینچی روی ریموت کنترل آن قرار گرفته است.

30 دقیقه مداومت پروازی با باتری 5870 میلی آمپری و توان 89.2 وات ساعت انرژی در فانتوم 4 پرو، موجب گردیده تا تغییرات چشمگیری در باتری این رهپات به وجود آید. سایز آن کمی بزرگ تر شده و وزن آن به 468 گرم تغییر پیدا کرده است. این کار باعث گردیده تا رهپات بتواند از مرز 28 دقیقه و به بیش 30 دقیقه پرواز مداوم دست یابد. ریموت کنترل فانتوم 4 نیز مجهز به یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپری شده است.

نوشتهٔ بعدی
Phantom 4 pro V2
نوشتهٔ پیشین
Avata

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com