این عینک برای پروازهایی با دید اول شخص طراحی شده و از سازگاری کامل با دیگر محصولات DJI برخوردار است. عینک FPV با قرارگرفتن روی صورت خلبان تصاویر را به صورت زنده از دوربین روی رهپات به نمایش درمی‌آورد. در عینک DJI Goggles یک جفت صفحه نمایش با کیفیت فوق العاده تعبیه شده است و قابلیت های ویژه ای از قبیل برد بالا ، اتصال بی سیم و کنترل مستقیم بر ثبت تصاویر و ویدئوها در آن تعریف شده است.

محتویات درون کیف : بدنه عینک ، هدبند ، شارژر ، کابل USB ، کابل HDMI ، گیره سیم ، مایه تمیز کننده لنز عینک ، دفترچه راهنما

ویژگی های مهم عینک DJI :

مدت زمان شارژدهی : 6 ساعت به صورت مداوم

کیفیت فیلم برداری : 1080p 30, 720p 60, 720p 30

برد پروازی : با توجه به برد هلیشات از 2 تا 7 کیلومتر

باتری : 7.4 ولت با ظرفیت 9440 میلی آمپر

مدت زمان شارژ : 120 دقیقه

وزن : 500 گرم

سنسورها : Gyroscope ، Accelerometer ، Proximity

عینک DJI Goggles دارای صفحه نمایش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و ویژگی های دیگری نظیر برد بالا ، اتصال بی سیم با کمترین میزان لگ و تاخیر ، کنترل مسقیم بر ثبت تصاویر و ویدیو ها نیز در آن تعریف شده اند. یکی از موارد مهم در انتخاب یک عینک FPV میزان سرعت دریافت تصاویر میباشد تا به کاربر حس یک پرواز واقعی را القا کند. کمپانی DJI در ساخت این عینک سنگ تمام گذاشته به نحوی که این عینک کمترین میزان تاخیر انتقال تصاویر را دارد. این عینک میتواند تصاویری با کیفیت 720p/60fps و حتی در فواصل بسیار کوتاه 1080p/30fps را در اختیار شما قرار دهد. اما نکته جالب در سیستم انتقال تصاویر این عینک این است که در هر دو حالت میزان تاخیر به مقدار ناچیز فقط 110 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است . این عینک دارای دو صفحه نمایش کاملا مجزا، با رزولوشن 1920×1080 است و به همین دلیل در مقایسه با سایر عینک های گاگلز و صفحه نمایش تکی آن ها ، میتواند تصاویری با رزولوشن حداقل دو برابر را به نمایش بگذارد. همچنین در صورت استفاده از سیستم انتقال تصاویر به صورت WiFi شرکت DJI، معروف به OcuSync ، حداکثر چهار دستگاه میتوانند به صورت همزمان به رهپات مویک پرو متصل شوند. عینک DJI Goggles دارای آنتن هایی در داخل بند نگهدارنده آن میباشد تا پوشش 360 درجه ای را به وجود آورند، بدین صورت حتی وقتی که رهپات پشت سر شما در حال پرواز باشد ، اتصال مطمئن و بدون نقصی بین عینک و رهپات برقرار میشود. این عینک مجهز به یک سیستم تقسیم کننده پرتو نور میباشد و کارایی این سیستم به نحوی است که یک تصویر را در مقابل هر چشم به صورت جداگانه به نمایش بگذارد، همچنین در این عینک از یک پولاریزیشن استفاده شده است تا از روی هم افتادن تصاویر جلوگیری کند. این دو قطعه باعث می شوند تصاویری با کیفیت FULLHD واقعی برای هر چشم تهیه شود. ویژگی جالب این دوربین به گونه ای است که زمانی که دوربین رهپات از لنزی آسفریک با دیافراگم بزرگ برخوردار باشد زاویه دید 85 درجه ای برای هر چشم ایجاد خواهد شد تا غوطه وری در تصاویر همه جانبه، به بالاترین میزان خود برسد. عینک DJI GOGGLES در حالت پرواز Head Tracking میتواند حرکات سر شما را در نقش فرمان های کنترل کننده رهپات شناسایی کند و تغییر جهت رهپات و شیب دوربین را کنترل نمایند. با استفاده از این حالت تنها کافیست سر خود را به سمت چپ یا راست بچرخانید تا جهت حرکت رهپات به سمت چپ یا راست تغییر کند و پس از چرخش کافی میتوانید سر خود را به حالت اول، به صورت صاف برگردانید تا چرخش قطع شود. همچنین ویژگی Head Tracking برای گیمبال نیز تعریف شده است که در صورت استفاده از آن تنها گیمبال حرکت خواهد کرد و جهت حرکت رهپات ثابت می ماند. با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالای این عینک شما میتوانید آن را به انواع رهپات ها و دستگاه ها متصل کنید. از جمله میتوان به رهپات فانتوم، رهپات مویک پرو، رهپات اسپارک و رهپات اینسپایر 1 و 2 و سایر دستگاه های HDMI سازگار و همچنین دستگاه های سوم شخص از سایر شرکت ها اشاره نمود.

ورودی HDMI تعبیه شده جهت دریافت تصاویر زنده از رهپات های سری فانتوم 4 یا اینسپایر طراحی شده است. همچنین شما میتوانید با استفاده از ورودی HDMI سایر دستگاه ها را به عینک متصل نمایید. با در نظر گرفتن قابلیت های عینک DJI Goggles و حالت های هوشمندانه پرواز نظیر: Terrian Follow، Tapfly، Active track Cinematic Mode و Tripod mode همچنین امکانات منحصربفردی همچون انتقال اطلاعات با کمترین میزان تاخیر، حداکثر 6 ساعت شارژ در حالت فعال، پیشتیبانی از حالت های هوشمندانه پرواز، به جرات میتوان گفت ابعاد جدیدی از پرواز و تصویربرداری هوایی ایجاد شده است.

نوشتهٔ بعدی
DJI Goggles RE
نوشتهٔ پیشین
FPV & FPV Goggles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com