در رهپات اینسپایر 2 تغییرات چشمگیری صورت گرفته است و تمام نقاط ضعف دستگاه اولیه بهبود یافته تا رهپاتی کامل و بدون نقص در اختیار شما قرار گیرد. علاوه بر آن در رهپات اینسپایر 2 یک سیستم پردازش تصویری کاملا جدید قرار داده شده است که میتواند تصاویری با کیفیت 5.2K را در قالب فرمت های CinemaDNG RAW ، Apple ProRes و … تهیه نماید.

محتویات درون کیف : ریموت کنترل ، یک عدد هاب شارژ باتری 800 واتی با قابلیت شارژ همزمان هشت عدد باتری ، یک عدد شارژر معمولی و استاندارد ، دو عدد پورت شارژ USB

ویژگی های مهم اینسپایر 2 :

مدت زمان پرواز : حداکثر 27 دقیقه

کیفیت فیلم برداری : بسته به نوع دوربین زمیوس متصل به رهپات

برد پروازی : تا 7 کیلومتر

باتری : باتری دو قلو ، 4280 میلی آمپر

مدت زمان شارژ : 90 دقیقه

وزن : باتری دوگانه بر روی آن نصب باشد اما فاقد دوربین و گیمبال باشد 3440 وزن دارد

جنس رهپات : بدنه ای مستحکم با روکشی از آلیاژ آلومینیم و منیزیم، بازوهایی از جنس فیبر کربن

سنسورها : سنسور تشخیص موانع ، پرواز خودکار، تشخیص سطح زمین ، GPS ، حسگر بصری ، دوربین FPV دو محوره

حتما میدانید که رهپات اینسپایر 1 دستگاهی بود که توانست اتقلابی در صنعت فیلم سازی به وجود آورد وامکاناتی نظیر سیستم مخابره ویدیویی HD ، گیمبالی با قابلیت چرخش 360 درجه و دوربینی با کیفیت 4K را با یکدیگر ادغام کند. همچنین مدتی پس از معرفی اینسپایر 1، عرضه دوربین های فوق پیشرفته ZenemuseX5 و Zenemuse X5R باعث شد رهپات های سری اینسپایر به ابزاری حیاتی برای فیلم سازان سراسر دنیا تبدیل شود. سرعت بالا، یکی دیگر از ویژگی های اینسپایر 2 است و دارای سرعت فوق العاده 94 کیلومتر در ساعت است و میتواند تنها در 5 ثانیه از سرعت صفر به 80 کیلومتر در ساعت دست یابد. نهایت سرعت فرود 9 متر بر ثانیه نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که در نوع خود قابل توجه است. چنین سرعت و کارایی برای رهپاتی در این اندازه بینظیر است. علاوه بر آن در رهپات اینسپایر 2 افزایش هوش مصنوعی باعث اضافه شدن حالت های پرواز هوشمند نظیر Spotlight Pro شده است که با استفاده از آن و سایر تنظیمات مشابه، حتی در حالت کاربری یک نفره خلبان میتواند تصاویری پیچیده و حرفه ای را ثبت نماید. سیستم مخابره ویدیویی ارتقاء یافته Inspire 2 نیز دارای فرکانس سیگنال و کانال دو گانه است که میتواند تصاویری از دوربین اول شخص و دوربین اصلی را به صورت همزمان پخش نماید و در نتیجه همکاری و هماهنگی بهتری میان خلبان و فیلمبردار به وجود آورد. در این رهپات یک سیستم پردازش تصویر کاملا جدید به نام CineCore 2.0 قرار داده شده است که قادر است تصاویری با کیفیت 5.2K را در قالب فرمت های CinemaDNG، Apple ProRes و … برای شما به ارمغان آورد. CineCore 2.0 در قسمت دماغه رهپات تعبیه شده است و تقریبا هر دوربینی که بتواند به پایه و پورت مخصوص آن متصل شود، قادر است از قابلیت های این سیستم جدید بهره مند شود. ( در حال حاضر مدل های X4S و X5S و X7 از دوربین های Zenemus با این سیستم پردازش تصویر جدید سازگار هستند) فرایند های موجود در اینسپایر 2 کاملا بهینه سازی شده اند، به طوری که میتوانند ویدیو هایی در فرمت های CinemaDNG ، Apple ProRes و سایر فرمت های رایج تهیه کنند تا امکان انجام فعالیت های منحصر به فرد فیلم سازی پس از برداشت تصاویر میسر شوند. از الگوریتم های ردیابی بصری فوق العاده حرفه ای بهره مند است تا در طول پرواز روی یک شیء متمرکز بماند. به این ترتیب با صرف نظر از مسیر پرواز اینسپایر 2، شما قادر خواهید بود تصاویری را به ثبت برسانید که تهیه آن ها در گذشته به یک اپراتور دوربین مستقل از خلبان نیاز داشت. از سوی دیگر زمانی که گیمبال به محدودیت زاویه چرخش خود نزدیکی می شود، رهپات اینسپایر 2 توانایی بالای خود را به نمایش می گذارد و در مسیر موافق شروع به چرخش می کند تا بدون تاثیرگذاری بر کنترل پرواز یا متوقف شدن تصویربرداری، زاویه چرخش بیشتری را در اختیار گیمبال دوربین قرار دهد. سیستم های بصری استریو و دوگانه تعبیه شده در قسمت های جلو و عقب اینسپایر 2 این رهپات را مجهز به زمینه دید به ترتیب 60 درجه ای و 50 درجه ای کرده است و به این رهپات کمک می کنند تا بتواند موانع گوناگون تا فاصله 30 متری را شناسایی نماید. با توجه به ثباتی که این گیمبال صاف و صیقلی در اختیار دوربین FPV قرار می دهد، میتوان ادعا کرد که لرزش تصویر کاملا حذف شده است و در نتیجه تصویری واضح و شفاف از فضای روبروی رهپات در اختیار کاربر قرار می گیرد. در رهپات اینسپایر 2 قابلیت چرخش سریع 360 درجه ای به هر دو روش دستی و اتوماتیک فعال می شود.

نوشتهٔ بعدی
Matrice 100
نوشتهٔ پیشین
DJI Goggles RE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com