KWT-X8L-25 یک پلت فرم بزرگ وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) است که برای ویژگی های ایمنی بهینه شده است. با ذخیره انرژی کافی و مناسب برای حمل بارهای سنگین مناسب است. در صورت خرابی تک پدال، پرواز آن پایدار و قابل کنترل است تا از بازگشت ایمن اطمینان حاصل شود. برای نصب لیدار در هوا برای عملیات نقشه برداری بسیار مناسب است. همچنین می تواند تجهیزات ارتباطی را به عنوان یک پلت فرم بی سیم نصب کند. این مدل می تواند ظرفیت تحویل 25 کیلوگرم (در برد 10-20 کیلومتر) را ارائه دهد.

این دستگاه برای سازگاری الکترومغناطیسی بسیار بهینه شده است و می توان از آن برای نصب بارهای حساس الکترومغناطیسی استفاده کرد. از ماژول های ضد تداخل با فرکانس کامل منطبق پشتیبانی می کند. می تواند تجهیزات ارتباطی 10 تا 25 کیلوگرمی مانند ایستگاه های پایه 5G، ایستگاه های پایه PDT و مسدود کننده های الکترونیکی را نصب کند. می‌توان آن را فوراً به یک سیستم پهپاد متصل شده تبدیل کرد که می‌تواند از انتهای زمین تغذیه شود و بیش از 8 ساعت زمان کار را فراهم کند. این مدل تطبیق پهلوگیری در ارتفاعات مختلف را فراهم می کند و از ارتفاعات 100 متری، 200 متری و 300 متری پشتیبانی می کند.

با ترمینال زمینی لنگر برای منبع تغذیه، می تواند 24 ساعت پرواز بدون وقفه داشته باشد و سیستم می تواند توسط سکوهایی مانند کامیون ها و کشتی ها بارگیری شود. در حالت پرواز خودکار، پهپاد می تواند به طور خودکار شناور شود و وسیله نقلیه را می تواند به طور خودکار دنبال کند. ارتفاع پرواز را می توان از طریق ایستگاه زمینی تنظیم کرد که از برخاستن با یک دکمه، فرود با یک لمس و بازیابی پشتیبانی می کند. هنگامی که یک سکوی متحرک (وسیله نقلیه، کشتی و غیره) ثابت است، پهپاد می تواند بالای سکو شناور شود. هنگامی که سکوی متحرک حرکت می کند، پهپاد به طور خودکار حرکت سکو را دنبال می کند.

سیستم پهلوگیری 300 متری در ارتفاع بالا می تواند انواع بارهای ارتباطی مانند رادیوهای شبکه ad hoc، ایستگاه های پایه خوشه ای و ایستگاه های پایه 5G را حمل کند و فاصله ارتباطی تا 100 کیلومتر افزایش می یابد. موتور این پهپاد دقیق با قدرت بالا، بدنه تمام فیبر کربنی با استحکام بالا است.

ویژگی های مهم KWT-X8L-25 :

حداکثر طول بالها : 3180±20mm
وزن برخاست بدون بار : 35±0.5 کیلوگرم
حداکثر وزن برخاست : ≤60.5kg
بار ماموریت : ≤25kg
زمان شناور بدون بار : ≥60 دقیقه (زیر 1000 متر بالاتر از سطح دریا، 25 ℃)
زمان شناور شدن بار 25 کیلوگرم : ≥25 دقیقه (زیر 1000 متر بالاتر از سطح دریا، 25 ℃)
حداکثر سرعت پرواز : 15m/s
ارتفاع نسبی صعود : 4000 متر (دشت)
حداکثر ارتفاع کاری : 5000 متر (ارتفاع، صعود نسبی 2000 متر)
مقاومت در برابر باد : 13.9 ~ 17.1 m/s
فاصله کنترل از راه دور : ≥7km
فاصله کنترل ایستگاه زمینی : ≥10km

نوشتهٔ بعدی
KWT-Z4M-C
نوشتهٔ پیشین
KWT-X6-H

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com