رهپات صنعتی ماتریس 300 با قابلیت حمل دوربین های سنگین وزن و پیشرفته در سینما، برنامه های تلویزیونی و ساخت مستندها به خوبی ایفای نقش کرده است. رهپات حرفه ای و پیشرفته که DJIهمزمان با معرفی آن از دوربین Zenmuse H20 رونمایی کرده، قابلیت نصب بر روی ماتریس 300 را داراست تا فیلم های حرفه ای و با کیفیت تهیه کنید.

محتویات درون کیف : ریموت کنترل ، مانیتور بهمراه چهارعدد باتریTB60 و دو عدد باتری هوشمند ، هاب شارژ ، شارژر، چهار جفت ملخ ، کیف حمل ، کابل USB ، لوازم یدکی

ویژگی های مهم ماتریس 300 RTK :

مدت زمان پرواز : 55 دقیقه پرواز مداوم با باتری های دوگانه

کیفیت فیلم برداری : بسته به نوع دوربین زمیوس متصل به رهپات، مانیتور 5.5 اینچ

برد پروازی : 15 کیلومتر

باتری : TB60 با ظرفیت 5935 میلی آمپر

مدت زمان شارژ باتری : 60 دقیقه

وزن : 6.3 کیلو گرم با دو باتری TB60

جنس رهپات : فیبر کربن (ضد آب و گرد و غبار)

سنسورها : اجتناب از موانع 6 طرفه و همه جانبه ، GPS ،Glonass بازگشت به خانه ، قابلیت DJI Airsense

رهپات هنگام پرواز ابعاد بالایی دارد اما استفاده از یک طراحی حرفه ای باعث شده تا پس از پرواز بتوانید بازوهای آن را تا کرده و به راحتی اقدام به حمل آن کنید. در حالت تاشو ابعاد این رهپات برابر با 81cm (طول)، 67cm (عرض) و 43cm ارتفاع که با این حجم به راحتی در پشت اتومبیل میتوانید آن را حمل کنید. مهمترین تفاوت ظاهری این محصول با سری قبلی رهپات های ماتریس تیغه های رو به پایین آن می باشد که این امکان را به فیلمبرداران حرفه ای می دهد تا به انواع گیمبال زنمیوس نظیر XT2/XT S/Z30/H20/H20T/L1 را بر روی این رهپات نصب کرده و بهترین فیلم ها را به ثبت برسانند؛ همچنین به شما این امکان را می دهد تا گیمبال های رو به بالا را برای کاربردهای حرفه ای نصب کنید. استفاده از لرزشگیر زنمیوس به همراه دوربین با وزن کمتر از 3 کیلوگرم میسر می باشد چرا که حداکثر وزن اضافی که این رهپات می تواند حمل کند 3 کیلوگرم است. کاربران به چند حالت ممکن میتوانند بر روی این رهپات گیمبال نصب کنند. این رهپات مجهز به قابلیت DJI Airsense می باشد که تمامی رهپات های مجاور خود مثل رهپات های صنعتی و رهپات های کنترل از راه دور را تشخیص داده و با یک پیام به خلبان هشدار دهد. در این فناوری از سامانه ADS-B استفاده می شود که امواج ADS-B را منتشر می کند. در مقابل گیرنده ADS-B که بر روی ماتریس 300 نصب شده با دریافت این سیگنال های منتشر شده میتواند تشخیص دهد که در اطراف خود رهپات هایی در حال پرواز هستند. باتری به صورت ماژولار در قسمت عقبی رهپات قرار می گیرد وبا کاهش ظرفیت به خلبان هشدار می دهد تا رهپات خود را به خانه باز گرداند. این باتری هوشمند از 12 سلول لیتیومی تشکیل شده و 1.35 کیلوگرم وزن آن می باشد. برای شارژ باتری ها یک هاب شارژر 8 راهه وجود دارد که همزمان 8 باتری پرواز و 4 عدد باتری مخصوص ریموت رهپات را به شارژ کامل می رساند. با این هاب شارژ میتوانید بدون وقفه پرواز کنید. ریموت کنترل فیلم هایی با کیفیت 1080 پیکسل را برای کاربر ارسال می کند. کنترلر رادیویی این رهپات مجهز به یک نمایشگر بزرگ می باشد که با استفاده از آن میتوانید اطلاعات پرواز نظیر سرعت پرواز، میزان شارژ باقی مانده و … را مشاهده کنید. اما برای این رهپات، سیستم کنترل دوگانه در نظر گرفته اند که به عنوان یک اپراتور کمکی میتوانید اقدام به کنترل رهپات با بارهای اضافی کنید. منظور از بارهای اضافی همان دوربین، گیمبال و موارد دیگر می باشند که بر روی این رهپات قابل نصب می باشند. سیستم پردازشی AI برای ثبت اطلاعات پروازی و ادغام کردن آنها با سایر داده های کنترل ماتریس است و با این ویژگی رهپات، سوژه ای که قبلا تعقیب کرده را خیلی راحت تر شناسایی می کند. AI-Spot Check که امکان جمع آوری داده ها را دقیقاً از همان مکان در هر زمان فراهم می کند ، تا حد زیادی دقت در ماموریت های خودکار را بهبود می بخشد.ویژگی Waypoints 2.0 برای پرواز بر روی ایستگاه های انتخابی اپراتور میباشد که خلبان میتواند با استفاده از آن حدود 65 هزار ایستگاه هوایی ایجاد کند. همچنین دارای قابلیت بازرسی هوشمند می باشد که تمامی کارهای شما در حین پرواز را ضبط می کند که برای تهیه گزارش از عملیات خود میتواند مفید باشد. این ویژگی Smart Inspection نامیده می شود که فعالیت های اپراتور را نظیر چرخش گیمبال، تغیر مسیر هواپیما، کاهش و افزایش سرعت و غیره را ضبط می کند.

قابلیت رمزگذاری AES-256 از تمامی داده ها و فیلم های دریافتی از دوربین محافظت میکند و همچنین فن آوری OcuSync Enterprise را بهبود بخشیده تا با اتصالات 2.4 و 5.8 گیگاهرتزی انتقال فیلم سه گانه 1080 پیکسل را تا 15 کیلومتر فعال کند بنابراین سریعتر و با کیفیت تر ارائه می شود. این تکنولوژی در واقع به صورت اتوماتیک بر روی این فرکانس ها سوئیچ می شود که فرایند انتقال را با امواجی که کمترین ترافیک را دارند انجام دهد.

نوشتهٔ بعدی
Matrice 600 Pro
نوشتهٔ پیشین
Matrice 200 V2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com