ماتریس 600 پرو نوآوری جدیدی از کمپانی DJI بوده که با برخورداری از جدیدترین و حرفه ای ترین ویژگی ها به یکی از بهترین رهپات های تخصصی موجود در بازار تبدیل شده است. امکان نصب انواع دوربین و گیمبال بر روی آن و قابلیت حمل بار تا 6 کیلوگرم تنها، بخشی از ویژگی هایی است کهMatrice 600 Pro از آن برخوردار بوده و باعث محبوبیتش در میان فیلمبرداران حرفه ای گشته است.

محتویات درون کیف : ریموت کنترل ، مانیتور بهمراه چهارعدد باتریTB60 و دو عدد باتری هوشمند ، هاب شارژ ، شارژر، چهار جفت ملخ ، کیف حمل ، کابل USB ، لوازم یدکی

ویژگی های مهم ماتریس 600 پرو :

مدت زمان پرواز : 32 تا 38 دقیقه

کیفیت فیلم برداری : کیفیت Full HD

برد پروازی : 5 کیلومتر

باتری : TB47S و 4500 میلی آمپر، TB48S و 5700 میلی آمپر

مدت زمان شارژ باتری : 60 دقیقه

وزن : با باتری TB48S 10 کیلوگرم ، با باتری TB47S 9.5 کیلوگرم

جنس رهپات : فیبر کربن (ضد آب و گرد و غبار )

سنسورها : اجتناب از موانع 6 طرفه و همه جانبه ، GPS ،Glonass بازگشت به خانه ، قابلیت DJI Airsense

Matrcie 600 Pro یک رهپات صنعتی است که در زمینه فیلمبرداری های حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد و در عین برخورداری از ویژگی های تخصصی نمیتوان از قیمت بالای آن نیز چشم پوشی کرد. به هر جهت نکات و ویژگی های مثبت این محصول به قدری زیاد است که بسیاری از کاربران، فارغ از قیمت آن، جهت به سرانجام رساندن کار خود به بهترین شکل ممکن آن را خریداری می نمایند. به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان با ماتریس 600 پرو ویژگی های فنی این محصول را درادامه مورد بررسی قرارمی دهیم. ماتریس 600 پرو دارای یک طراحی بسیار ایده آل می باشد که باعث می شود کاربران بتوانند به راحتی آن را حمل کنند و در کوتاه ترین زمان آن را آماده پرواز کنند. ماتریس 600 پرو با برخورداری از 6 عدد موتور براشلس در زمره هگزاکوپترها قرار گرفته وهمچون دیگر رهپات های نسل جدید از بازوهای تاشونده ای برخوردار می باشد. قابلیتی که باعث میشود حمل و نقل آن در مقایسه با قبل بسیار راحت تر و ایمن تر گردد، علاوه بر بازوان، ملخ های بکار رفته در ساختار این رهپات نیز تاشو بوده و پایه های قرار گرفته در قسمت زیرین آن نیز قابل جمع شدن می باشد. یکی از مهمترین قطعات بکار رفته در ساختار تمامی محصولات پروازی که عامل اصلی تعیین کننده زمان پروازی آنها نیز می باشد، باتری است. ماتریس 600 پرو از 6 عدد باتری TB47S یا TB48S تغذیه کرده و متناسب با نوع باتری استفاده شده در آن علاوه بر وزن، زمان پروازی این رهپات نیز متفاوت میباشد. باتری استاندارد ماتریس 600 پرو TB47S بوده که از نوع 22.2 ولت 4500 میلی آمپر می باشد. زمان پروازی که 6 عدد باتری TB47S قادر به فراهم نمودن آن است حدود 32 دقیقه بوده که زمان پروازی طولانی است. چنانچه باتری بکار رفته در ساختار این هگزاکوپتر از نوع TB48S باشد، باتوجه به این نکته که این باتری از نوع 22.7 ولت 5700 میلی آمپری است استفاده از 6 عدد باتری TB48Sمیتواند زمان پروازی معادل 38 دقیقه را برای اپراتور فراهم نماید. کمپانی DJI همچنین به منظور راحت تر شارژ نمودن باتری های مورداستفاده برای ماتریس 600 پرو، هاب شارژ مخصوصی را نیز طراحی نموده که قادر است 6 عدد باتری TB47S یا TB48S را بصورت همزمان در کمترین زمان ممکن شارژ نماید. زمان موردنیاز برای شارژ نمودن 6 عدد باتری TB47S حدودا 92 دقیقه و برای باتری TB48S حدودا 110 دقیقه می باشد. لازم به ذکر است که درصورت نصب دوربین بر روی ماتریس 600 پرو، زمان پروازی آن کاهش می یابد. زمان پروازی این محصول درصورت حمل نمودن 6 کیلوگرم بار و استفاده از باتری TB47S برابر 16 دقیقه بوده و در صورت استفاده از باتری TB48S و حمل 6 کیلوگرم بار زمان پروازی این محصول به 18 دقیقه میرسد. هگزاکوپتر DJI Matrice 600 Pto دارای سیستم DN RTK GNSS است که با استفاده از آنتن های قدرتمند توانایی بالایی را برای برنامه های صنعتی برنامه ریزی کرده است. این دستگاه قادر به تحمل تداخل قوی موج های مغناطیسی می‌ باشد که در محیط‌ هایی با سازه‌ های فلزی دقت بالایی دارد. قابلیت فلایت کنترلر A3 Pro باعث میشود این سیستم از طریق دریافت داده ها از GNSS و تجزیه آنها این امکان را برای اپراتور فراهم میکند که رهپات را بسیار دقیق کنترل نموده و تعادل آن را هنگام پرواز حفظ نماید.

نوشتهٔ بعدی
MG 1P
نوشتهٔ پیشین
Matrice 300 RTK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com