KWT-TMOP-100 یک سیستم پهپاد متصل است که برق را از طریق ترمینال زمینی تامین می کند. این پهپاد می تواند تا ارتفاع 100 متری بالا برود و برای مدت طولانی بدون وقفه شناور بماند. این سیستم متشکل از یک سیستم تثبیت ولتاژ DC با ولتاژ بالا، یک واحد آزادسازی کابل، یک قرقره سنکرون، یک کابل مهار، یک ماژول تثبیت ولتاژ هوایی و یک باتری پشتیبان است. سیستم تثبیت کننده ولتاژ DC ولتاژ بالا و چرخ سیم پیچ سنکرون روی واحد آزاد کننده کابل نصب شده است و کابل متصل به ماژول تثبیت ولتاژ و باتری پشتیبان متصل می شود.

این پلتفرم متصل محدودیت ظرفیت باتری لیتیومی در زمان استقامت هواپیماهای برقی را حل می‌کند و شناور هوایی طولانی‌مدت پهپادهای چند روتوری را متوجه می‌شود. می توان از آن در حالت کار طولانی مدت استفاده کرد. سکوهای پهپاد منطبق مجهز به عملکرد تعقیب خودکار هستند که به طور خودکار کشتی مادر (خودرو) را برای حرکت در شرایط غیر کششی دنبال می کند که برای کشتی های دریایی برای همراهی با پرواز مناسب است.

این سیستم را می توان برای مانیتورینگ در محل، روشنایی، پخش، رله ارتباطی، ایستگاه های بلندمدت هواپیما در ارتفاع بالا، ایستگاه های ارتباطی اضطراری در ارتفاع بالا، سیستم های نظارت و ردیابی دریایی و غیره استفاده کرد.

پشتیبان گیری امنیتی، فناوری تترینگ کامپوزیت، انتقال داده فیبر نوری (با نسخه فیبر نوری) ، جمع شدن هوشمند کابل کنترل از سمت زمین ، حفاظت سوئیچینگ خودکار در هنگام قطع برق ، نجات هوشمند آتش نشانی و 100 متر ارتفاع با 2 کیلوگرم بار موثر از ویژگی های این پهپاد است .

ویژگی های پایانه زمین KWT-TMOP-100 :

طول کابل : 120m
توان ورودی و خروجی : <3000W
وزن : 52 کیلوگرم
سایز : 620*400*600mm

پارامترهای فنی :

وزن : 2kg/100m
مشخصات فیبر :  تک حالته 10Gb/s (با نسخه فیبر)
حداکثر وزن برخاست : 10-15Kg
زمان کار مداوم : ≥8h
ارتفاع پرواز بسته : 100m
زمان فرود اضطراری : ≤2 دقیقه
زمان استقرار : ≤4 دقیقه
باتری پشتیبان ایمنی : 5200mAh 35C

نوشتهٔ بعدی
KWT-TMOP-300
نوشتهٔ پیشین
KWT-F360-E/H

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com