کمپانی معتبر DJI با معرفی دو مدل دوربین Dual-screen با صفحه نمایش جلویی و Power به دنبال جلب نظر افرادی است که قصد ثبت لحظاتی ناب در حرکت و هیجان هستند. سیستم قفل خلاقانه مغناطیسی و ابعاد کامپکت و سبک، از مشخصه‌های اساسی این DJI Action 2 Power Combo است.

تفاوت DJI Action 2 Power Combo با مدل dual-screen در بسته‌بندی است. این محصول فاقد ماژول تاچ‌اسکرین جلویی و مانت بال‌هد است. به همین خاطر قیمت پایین‌تری نسبت به محصول مشابه خود دارد. با این حال به توان باتری بیش‌تر توجه شده است.

این محصول سبک 56 گرمی و لنز سوپرواید با 155 درجه میدان دید و سنسور 12 مگاپیکسلی قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و 120 فریم در ثانیه و 1080p اسلوموشن و 240 فریم در ثانیه است. در ادامه با ما همراه باشید با اکشن!

کوچولوی هیجانی DJI بدون کاور ضدآب تا 10 متر عمق با شما شنا خواهد کرد. در صورتی که جعبه ضدآب که باید جداگانه تهیه شود را به آن مانت کنید، تا عمق هیجان‌انگیز 60 متری همراه زیرآبی شما خواهد بود.

در کنار کالای اصلی می‌توانید از تجهیزات جانبی جذابی برخوردار شوید. ریموت کنترل Extension Rod یک مونوپاد حرفه‌ای بر ثبت سلفی گروهی، کنترل از راه دور دستگاه و ثبت ویدیوهایی با ثبات بالاتر است. البته قسمت دسته Grip باز و به یک سه‌ پایه tripod بدل می‌شود.

یک لنز ماکرو به همان حالت مغناطیسی روی DJI Action 2 Power Combo مانت می‌شود. کلوزآپ‌های بی‌نظیر ثبت کنید. همچنین می‌توانید یک جعبه ضدآب تهیه کنید و در این صورت با وسعتِ بیش‌تری تصویربرداری خواهید کرد.

اگر صدا بیش از این حرف‌ها برای شما حیاتی است، میکروفون‌های مخصوص بدون سیم DJI را تهیه کنید. تا 250 متر فاصله از DJI Action 2 Power Combo،‌ صدا را ضبط کنید. سیستم از دو فرستنده،‌ یک گیرنده و یک جعبه شارژ قابل حمل تشکیل می‌شود.

صدای با وضوح بالا ضبط کنید. اگر ولاگ تهیه می‌کنید یا قصد دار در شبکه‌های اجتماعی از آوازخوانی خود ویدیو بگیرید یا هر قصدی که صدا حرف اول را می‌زند، سراغی از این تجهیزات جانبی را بگیرید.

از نرم‌افزار مخصوص DJI Mimo برخوردار است. خیلی راحت به ادیت تصاویر و فیلم‌های خود بپردازید. این نرم‌افزار ویژگی‌های خلاقی در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. از نقاطی که می‌تواند ضعف DJI Action 2 Power Combo به شمار آید باتری ضعیف دوربین است.

البته با توجه به اندازه،‌ DJI چاره‌ای غیر از این هم نداشته است. هرچند در این مدل نسبت به Dual-screen‌ شاهد توان بالاتری هستیم و از 38 دقیقه به 70 دقیقه می‌رسد.

مشخصات فنی :

  • سنسور فول‌ فریم 12 مگاپیکسل از نوع CMOS با اندازه 1/1.7 اینچ
  • برخورداری از یک سوپرواید مطلوب با میدان دید 155 درجه
  • فیلم‌برداری 4K/120fps
  • ضدآب تا 10 متر بدون خرید جعبه ضدآب
  • سیستم HorizonSteady برای حفظ پایداری ویدیو
  • امکان ضبط اسلوموشن و تایم‌ لپس
  • برخورداری از نرم‌افزار ادیت فیلم و عکس DJI Mimo
  • صفحه نمایش 1.76 اینچی با کیفیت 350 پیکسل در اینچ
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت
  • درگاه کارت حافظه SD تا 256 گیگابایت
  • اتصال WiFi و بلوتوث نسخه 5.0
  • وزن بسیار سبک 56 گرم
نوشتهٔ بعدی
جایاب GF21
نوشتهٔ پیشین
دوربین حرارتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com