معرفی مویک مینی ۴ پرو

DJI Mini 4 Pro پیشرفته ترین پهپاد دوربین مینی ما تا به امروز است که دارای قابلیت های تصویربرداری قدرتمند، سنجش موانع همه جانبه، ActiveTrack 360 درجه با حالت ردیابی جدید و انتقال ویدئوی FHD 20 کیلومتری را ادغام کرده. هلی شات مینی ۴ پرو | DJI Mini 4 Pro  آخرین مدل از سری Mini پهپادهای جمع و جور و تاشو زیر ۲۵۰ گرمی است. کوادکوپتر Mavic Mini 4 Pro اولین دستگاه از این سری است که دارای تشخیص و اجتناب از موانع همه جانبه و نقاط راه است. همچنین دارای قابلیت عکاسی عمودی واقعی مانند مینی ۳ پرو است که برای پلتفرم هایی که از ویدیوی عمودی استفاده می کنند بسیار مناسب است. با یک بار شارژ، DJI Mini 4 Pro می تواند تا ۴۵ دقیقه با باتری مخصوصش در هوا بماند. دوربین تکی در Mini 4 Pro دارای سنسور CMOS نوع ۱/۱.۳ با ISO دوگانه، لنز ۲۴ میلی‌متری می تواند تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی بگیرد و روی یک گیمبال ۳ محوره قرار می گیرد که می تواند ۶۰ درجه به سمت بالا متمایل شود. این دوربین می‌تواند تا ۲ برابر برای عکس‌ها و تا ۴ برابر در هنگام فیلم‌برداری برش دهد.

ویژگی های مهم :

  • مدت زمان پروازی مینی ۴ پرو حداکثر ۴۵ دقیقه است
  • سنجش موانع همه جانبه و ActiveTrack به صورت ۳۶۰ درجه از ویژگی های برتر مینی ۴ است
  • نتقال ویدئوی اچ دی ۲۰ کیلومتری با ریموت کنترل rc2
  • ضبط تصاویر در ۱۰ بیت D-Log M (جزئیات ظریف طیف کامل رنگ ها)
  • زوم دیجیتال مینی ۴ پرو تا ۲ برابر در عکاسی و تا ۴ برابر در فیلم برداری می باشد
  • مقاومت در برابر باد مینی ۴ پرو ۳۸ کیلومتر بر ساعت است
  • دارای فیلم برداری عمودی با کیفیت بالاست
  • کوادکوپتر مویک مینی ۴ پرو مجهز به جدید ترین مود های هوشمند پروازی است
  • دارای سیستم بازگشت به خانه ی هوشمند می باشد

وزن مینی ۴ پرو

مینی ۴ پرو با وزن کمتر از ۲۴۹ گرم برای راحتی در حین حرکت طراحی شده است، وزن پهپاد به این معنی است که در اکثر کشورها و مناطق نیازی به آموزش ندارد و مانند مدل های پیشین خود سبک و جمع و جور است.

کیفیت تصویربرداری مینی ۴ پرو

با دوربین Mini 4 Pro به راحتی جزئیات پیچیده‌تر را ثبت کنید، مجهز به حسگر CMOS 1/1.3 اینچی با ISO Fusion دوگانه، دیافراگم f/1.7 و پیکسل‌های ۴ در ۱ ۲.۴ میکرومتر می تواند جزئیات بیشتر برجسته و سایه با محدوده دینامیکی بالا به معنای نتایج غیرقابل سازش در هر فریم است.

مویک مینی ۴ پرو سه راه بدون دردسر برای گرفتن عکس های مورد نظر شما دارد: Spotlight، Point of Interest، و ActiveTrack 360° با قابلیت های پیشرفته ردیابی سوژه. یک مسیر را ردیابی کنید تا عکس‌های سینمایی یک دست بگیرید. با سنجش موانع همه جانبه، دور زدن موانع و دستیابی به ردیابی هموارتر و پایدارتری در حین فیلم برداری دارید.

MasterShots : الگوهای حرکتی پویا دوربین را برای عکس‌های پرتره، کلوزآپ و دوربرد ارائه می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که هر عکس را میخکوب کنید!

QuickShots : حالت های Dronie، Circle، Helix، Rocket، Boomerang و Asteroid را برای نتایج شیک تر ارائه می دهد.

Hyperlapse  : حالت های Free، Waypoint، Circle و Course Lock را با زمان عکسبرداری نامحدود ارائه می دهد و از ترکیب بندی در هنگام عکسبرداری پشتیبانی می کند.

panorama : از عکسبرداری ۱۸۰ درجه، زاویه باز، عمودی، و عکس های پانوراما کروی برای ثبت مناظر باشکوه پشتیبانی می کند.

QuickTransfer : بدون اتصال به کنترل از راه دور، عکس ها و فیلم ها را به سرعت به تلفن هوشمند خود منتقل کنید. آثار شما فورا آماده اشتراک گذاری خواهند بود.

قابلیت های فیلم برداری Mavic Mini 4 Pro

ویدئو را می‌توان با وضوح‌های حداکثر K/60p ۴ و K/100p ۴ برای عکس‌های Slo-Mo  در ۱۰ بیت D-Log M ضبط کرد – نمایه گزارش DJI که بیش از ۱ میلیارد رنگ ارائه می‌کند. حالت فیلمبرداری Night Shots که به شما امکان می دهد ISO را تا ۱۲۸۰۰ افزایش دهید نیز قابل انتخاب است.

حداکثر مشخصات تصویر  DJI Mini 4 Pro  

دوربین مینی 4 پرو می تواند در حالت فیلم برداری حداکثر سایز تصویر K/60fps HDR4 و K/100fps 4 را برای شما به ارمغان آورد . همچنین با بهره گیری کمک از قابلیت Bit-10 D-Log M و HLG رنگ و نور تصاویر خود را زنده تر و با وضوحی بیشتر به ثبت برسانید .

K/604 فریم در ثانیه  HDR 

پویایی تصویر پهپاد مینی ۴ در هر پلتفرم :مهم نیست که در کجا محتوای خود را منتشر می کنید، HLG تضمین می کند که رنگ ها و روشنایی طبیعی بدون تنظیم یا تبدیل فرمت به دلیل دامنه دینامیکی وسیع و بالا، واقعی باقی می مانند.

شگفتی طبیعی هر لحظه را حفظ کنید! قابلیت K/60fps HDR4 به شما این امکان را می دهد که تفاوت های ظریفی مانند غروب و یا طلوع خورشید را با کیفیت واقعی به اشتراک بگذارید.

اسلوموشن K/100fps4

مخاطب خود را در هر لحظه از فریم به فریم فیلم غرق کنید ! با قابلیت اسلوموشن که با وضوح 4K است ، هر حرکتی را در مسیرها، در ساحل، یا در حیاط خلوت خود با سرعت 100 فریم بر ثانیه ثبت کنید تا بتوانید زیبایی آن را به رخ بکشید .

زوم دیجیتال

هلی شات مویک مینی 4 پرو دارای قابلیت زوم دیجیتال است که میتواند تا 2 برابر در عکاسی و تا 4 برابر در فیلم برداری برای شما به صورت دیجیتالی زوم که کند که قابلیت بسیار جزابی برای یک تصویر برداری حرفه است .

قابلیت  Large Angle Tilte   

با این قابلیت می توانید با زاویه شیب حداکثر 60 درجه، به حرکت فوق العاده روان دوربین دست یابید که پتانسیل ضبط تصاپیر با حالت سینمایی بیشتری را برای شما فراهم می کند .

قابلیت فیلم برداری عمودی

همانطور که می دانید مینی 4 پرو تنها بعد مینی 3 و مینی 3 پرو تنها دستگاهی است که قابلیت فیلبرداری عمودی را داراست . این قابلیت به گونه ای طراحی شده است که برای گوشی های موبایل و شبکه های اجتماعی کاملا بهینه باشد به طوری که بتوانید تنها با یک کلیک آن را به استراک بگذارید .

حسگر قوی تر ، پرواز ایمن تر با مینی ۴ پرو

سنجش موانع همه جانبه Mini 4 Pro پروازی ایمن برای کاربران به ارمغان می آورد . با چهار سنسور دید با زاویه باز و یک جفت سنسور دید رو به پایین، موانع را از همه زوایا تشخیص می دهد. سیستم های پیشرفته کمک خلبان (APAS) با فعال کردن ترمز خودکار و دور زدن در طول پرواز، اطمینان بیشتری را تضمین می کند.

زمان پروازی مینی ۴ پرو

با باتری هوشمند پرواز DJI Mini 4 Pro نگرانی‌های مربوط به باتری را کنار بگذارید و روی خلق تصاویر بیشتر تمرکز کنید. تا ۳۴ دقیقه از زمان پرواز لذت ببرید، یا به باتری هوشمند پرواز پلاس ارتقا دهید تا از حداکثر زمان پرواز ۴۵ دقیقه ای بسیار طولانی لذت ببرید. . همچنین می‌تواند ۳۴ دقیقه با باتری استاندارد پرواز هوشمند و تا ۴۵ دقیقه با باتری Intelligent Flight Plus در هوا بماند. استفاده از منبع تغذیه دوم، پهپاد را در وزن برخاست بالاتر از ۲۵۰ گرم قرار می دهد و برخی از مزایای پرواز در زیر این آستانه را از بین می برد، مانند عدم نیاز به ثبت پرنده .

سیستم ارسال تصویر پهپاد  DJI Mini 4 Pro 

پهپاد Mini 4 Pro دارای قابلیت انتقال ویدیوی DJI O4 است . از ریموت کنترل فوق‌العاده سریع همراه با تصاویر زنده فپل اچ دی 1080p/60fps تا 20 کیلومتر لذت ببرید. این دستگاه همراه با 2 ریموت کنترل در بازار جهانی عرضه شده است . ریموت کنترل RC 2 که همان ریموت کنترلر مانیتور دار ( اسمارت ) است و ریموت کنترل RC-N2 که ریموت کنترلر بدون نمایشگر آن است . لازم به ذکر است که این 2 ریموت هیچ تفاوتی در کیفیت و بازدهی نداشته و تنها فرق آن RC2 وجود نمایشگر و بی نیاز شدن نصبت به تلفن همراه است .

مود های هوشمند پروازی کوادکوپتر مینی 4 پرو

کوادکوپتر مویک مینی 4 پرو مجهز به جدید ترین مود های هوشمند پروازی می باشد که در ادامه به تضیح آن ها خواهیم پرداخت . این مود های هوشمند پروازی به شما کمک خواهد کرد تا به ساده ترین شکل ممکن و تنها با چند لمس ساده تصاویری در شکل سینمایی و حرفه ای از خود به ثبت برسانید .

Waypoint Flight

با عملکرد مسیر حرکت خودکار Waypoint Flight برای تکرارپذیری دقیق مسیر، کارایی عکسبرداری را بدون زحمت افزایش دهید. با استفاده از این قابلیت شما مسیری که قرار است پرنده از پیش بپیماید را بر روی نقشه به صورت کامل مشخص کرده و آن را ذخیره می کنید . سپس در هر زمانی که خواستید آن را اجرا نموده تا پهپاد مینی 4 پرو شما به صورت خودکار آن مسیر را پیموده و اقدام به تصویر برداری نماید . یکی از پرکاربرد ترین آپشن ها برای تصپیر برداری در پیش رفت های پروژه های ساختمانی این آپشن می باشد .

Cruise Control

کروز کنترل می تواند خستگی عملیات را در طول پروازهای طولانی و در حالت ثابت کاهش دهد و لرزش دوربین را با حرکت نرم تر دوربین کنترل کند. این آپشن برای تصویر برداری از مناظر به صورت خطی بسیار کاربردی است به صورتی که شما می توانید با مشخص کردن یک سرعت ثابت همانند کروز کنترل در اتوموبیل خود سرعت خود را ثابت کرده و تنها متمرکز به سوژه و دوربین خود شوید و دیگر نگران جهت حرکت و سرعت پرنده خود نباشید .

بازگشت به خانه حرفه ای

کوادکوپتر Mini 4 Pro می تواند به طور خودکار یک مسیر پرواز ایمن را برای بازگشت به نقطه اصلی خود برنامه ریزی کند و به راحتی موانع را دور بزند. علاوه بر این، ویژگی مسیر AR RTH کنترل مطمئن‌تر و راحت تری را در طول پروازهای بازگشت به خانه برای دستگاه شما فراهم می‌کند.

تعقیب سوژه ای هوشمند با دید سینمایی

پهپاد مینی 4 پرو سه راه بدون دردسر برای گرفتن فیلم های مورد نظر شما دارد : Spotlight ، Point of Interest و ActiveTrack 360° که قابلیت های پیشرفته ردیابی سوژه انقلابی در این مسیر بپا کرده است . یک مسیر را بر روی رابط نرم افزار ردیابی دستگاه بچرخانید تا فیلم سینمایی یکپارچه بگیرید ! بله بچرخانید ! این بار فقط قرار نیست سوژه به صورت خطی دنبال شود ، این بار با سنجش موانع همه جانبه، دور زدن موانع و دستیابی به ردیابی هموارتر و پایدارتر فیلم های شما در سطح بسیار حرفه ای تری علاوه بر تعقیب به صورت دوار نیز ذخیره خواهد شد . برای درک بهتر این موضوع ویدئو زیر را ببینید .

MasterShots

در این حالت دوربین الگوهای حرکتی پویا را برای عکس‌های پرتره، کلوزآپ و دور برد به شما ارائه می‌کند و به شما این اطمینان می‌دهد که هر تصویر شما را از میزان جذابیت میخکوب کند!

QuickShots

مینی 4 پرو حالت های Dronie، Circle، Helix،  Rocket،  Boomerang و Asteroid را برای ضبط تصاویر با کیفیت بیشتر تر ارائه می دهد . در این حالت تصویر برداری به صورت کاملا خود کار صورت گرفته و دیگر نیاز به هیچ کاری نیست . کافیست یک لمس کنی و پس از آن بنشینید و نظاره گر خلق تصویری حرفه ای شوید .

Hyperlapse

حالت های Free، Waypoint، Circle و Course Lock را با زمان عکسبرداری نامحدود به شما ارائه می دهد و از ترکیب بندی در هنگام عکسبرداری نیز پشتیبانی می کند. با این قابلیت شما می توانید تغییر زمانی یک روز کامل حتی یک هفته و یا هرچه قدر که بخواهید را در یک نگاه ببینید . این قابلیت نیز از قابلیت های بسیار کاربردی در ساخت تیزر های پیشرفت پروژه می باشد .

پانوراما

مویک مینی 4 پرو از عکسبرداری 180 درجه، زاویه باز، عمودی، و عکس های پانوراما کروی برای ثبت مناظر باشکوه نیز پشتیبانی می کند.

انتقال دیتایی سریع

بدون اتصال به کنترل از راه دور، عکس ها و فیلم ها را به سرعت به تلفن هوشمند خود منتقل کنید. فیلم ها و عکس های شما فورا آماده اشتراک گذاری خواهند بود. به همین راحتی بدون نیاز به خروج هرگونه رم و بدون نیاز به هیچ کامپیوتری !

ویرایش با  LightCut

LightCut از اتصال بی سیم و تشخیص هوشمند ترکیب و مسیرهای پرواز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید به سرعت هرچه تمتم تر فیلم های خود را ویرایش کنید و با یک ضربه کلیپ های چشم نوازی تولید کنید. با ترکیب فیلم‌های وارد شده از ActiveTrack، MasterShots و QuickShots، این برنامه به‌طور خودکار جلوه‌های صوتی و قالب‌های انحصاری را برای تولید سریع و باکیفیت ویدیو مطابقت می‌دهد. به علاوه، نیازی به بارگیری فیلم در طول فرآیند ویرایش وجود ندارد و باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند شما می شود. در باره آموزش لایت کات بیشتر بدانید …

ویرایش با یک لمس

در این قابلیت از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی انواع محتوا و مضامین استفاده می‌شود و سپس لحظات برجسته را با حرکت روان دوربین و ادغام می کند و لحظات استثنایی را انتخاب می‌کند تا یک ویدیوی سینمایی بدون زحمت تولید کند . همچنین می‌توانید به راحتی با استفاده از تنظیمات مناسب برای ActiveTrack، MasterShots و QuickShots شاهکارهایی ایجاد کنید و از عکس‌برداری و ویرایش کارآمد در یک زمان لذت ببرید.

جلوه های صوتی هوشمند

جلوه‌های صوتی همه جانبه‌ای را براساس محتوای ویدیوی شما در زمان واقعی ایجاد می‌کند و با تغییر حالت «بی‌صدا» به «پر جنب‌وجوش»، به فیلم های هوایی عاری از صدای شما جان می‌بخشد.

نوشتهٔ بعدی
#1308
نوشتهٔ پیشین
جایاب GF21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com