کوادکوپتر Deerc مدل d20 بزرگسالان با دوربین 2K UHD ویدئو زنده ((FPV   120درجه، دارای 4 نقطه حرکت، تنظیم ارتفاع، حالت بدون سر، عکس سلفی ژست، حالت 4 سرعته و سنسور جاذبه است.

ضبط تصاویر واضح و وسیع تر

دوربین 2K Ultra HD داخلی با میدان دید و زاویه قابل تنظیم 120 درجه، فیلم برداری با رزولوشن 2048 در 1152p و فیلم های زنده FPV، به شما امکان می دهد نمای گسترده تر و واضح تری را مشاهده کنید.

استفاده آسان  کوادکوپتر Deerc مدل d20

استقاده از  کوادکوپتر Deerc مدل d20 بسیار راحت است، کوادکوپتر را از جعبه خارج کنید، روی دکمه “One Key Start/Landing” ضربه بزنید، هواپیمای بدون سرنشین بطور خودکار بلند یا فرود می آید. عملکردهایAltitude Hold ، Headless Mode و 4 Speed Mode، کنترل را برای کاربران سطح ابتدایی آسان می کند.

افزودن سرگرمی به پرواز

کوادکوپتر Deerc مدل d20 می تواند چرخش 360 درجه، رول و دایره را انجام دهد و این پهپاد را جذاب تر می کند. با Waypoint fly، می توانید یک مسیر دقیق پرواز را روی نقشه App تعریف کنید، تجربه های دیدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های هوشمندتر  کوادکوپتر Deerc مدل d20

با جدیدترین ویژگی کنترل صدا، می توانید هواپیمای بدون سرنشین را با نظرات صوتی ساده مانند “برخاستن” “فرود” راه اندازی کنید. برای دوربین عکاسی یا فیلم برداری به صورت خودکار انجام می شود و گرفتن عکس با آن بسیار آسان تر است.

عملکرد ایمن تر و بهتر

ویژگی های دارای حفاظت خودکار، توقف اضطراری و زنگ هشدار کم قدرت، از پهپاد در برابر سقوط محافظت می کند، پرواز ایمنی را ارائه می دهد. دارای 2 باتری ماژولار تا حداکثر 24 دقیقه پرواز

وضوح بالای تصویر

با وضوح فوق العاده بالا دوربین توسعه یافته K Ultra HD  2عکس هایی با رزولوشن 1920X1080 با کیفیت بالا می گیرد و هر لحظه از تعطیلات خود را از منظر چشم پرندگان ثبت می کند.

 

زاویه دید گسترده

نمایش گسترده تر از نمای لنز زاویه باز 120 درجه نمای شما را گسترده تر می کند و طراحی قابل تنظیم 90 درجه نیازهای مختلف را برای اهداف مختلف عکسبرداری برآورده می کند.

اشتراک گذاری راحت

اشتراک گذاری با یک کلیک برنامه DEERC را بارگیری کنید، لحظات خود را پخش کنید و روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید یا به ویژگی های پیشرفته تری دست پیدا کنید.

3D Flip

تلنگرهای سه بعدی به سادگی دکمه 3D Flip را فشار دهید و دسته کنترل سمت راست را بچرخانید تا بر این اساس پهپاد را 360 درجه بچرخانید، که نمایش هوایی بدیعی را ارائه می دهد.

انتقال وای فای FPV

انتقال وای فای FPV انتقال زمان واقعی، هواپیمای بدون سرنشین می تواند به تلفن شما متصل شود و نمای آن مستقیماً روی تلفن شما نشان داده می شود، بنابراین از جهان لذت ببرید.

Waypoints Fly

Waypoints Fly به سادگی یک دوره پرواز را روی رابط برنامه خود ترسیم کنید، و پهپاد بر این اساس مسیر را طی می کند.

کنترل گرانش, کنترل ژست

کنترل گرانش  کوادکوپتر Deerc مدل d20 را قادر می سازد تا جهت حرکت تلفن هوشمند خود را دنبال کند. کنترل ژست  کوادکوپتر Deerc مدل d20 کنترل حرکت به شما این امکان را می دهد تا جلوی دوربین را بگیرید تا بتوانید عکسبرداری و فیلمبرداری را فعال کنید.

ارتفاع نگه دارید

Altitude Hold یک تنظیم پیش فرض در هواپیمای بدون سرنشین است، می توانید ارتفاع را به طور دقیق قفل کنید. برای مبتدیان و کودکان آسان است که بتوانند آن را کنترل کرده و فیلم ها و عکس های پایدار با کیفیت بالا دریافت کنند.

 

 

 

حالت بدون سر

در حالت بدون سر، هواپیمای بدون سرنشین در مسیری حرکت می کند که دسته کنترلی مناسب جهت آن را مشخص می کند. شما می توانید هواپیمای بدون سرنشین را بدون نگرانی از جهت آن، به ویژه هنگامی که دور است، پرواز کنید.

زنگ هشدار کم مصرف

همراه با 2 باتری مدولار، مدت زمان پرواز خود را تا 24 دقیقه افزایش دهید.  کوادکوپتر Deerc مدل d20 ساخته شده با زنگ هشدار کم قدرت، به شما یادآوری می کند که در حالت کم قدرت پرواز کنید، به شما اجازه می دهد از یک پرواز مداوم و بی دغدغه لذت ببرید.

4 حالت سرعت

کوادکوپتر Deerc مدل d20 دارای 4 حالت سرعت است، بی نهایت سرعت را از سرعت کم به زیاد افزایش می دهد، آن را برای مبتدیان و متخصصان مناسب می کند. برای سرگرمی بیشتر می توانید حالت های مختلف سرعت را در طول پرواز امتحان کنید.

نوشتهٔ پیشین
پهپاد Sky Hunter2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com