مشخصات فنی :

اتصال : Wi-Fi

سطح مهارت : مبتدی

وزن پهپاد : 166 گرم

نوع کنترل : کنترل از راه دور

نوع رسانه :  SD

فناوری ارتباطات: Wi-Fi بی سیم

ترکیب سلول باتری: لیتیوم پلیمر

وضوح خروجی ویدیو: 1080X1920 pixels

دوربین با قابلیت تنظیم خودکار: HD مجهز به دوربین 1080P HD  که می تواند توسط کنترل از راه دور یا برنامه در 90 درجه تنظیم شود، این پهپاد می تواند تجربه هیجان انگیزی از مناظر هوایی را از لنز زاویه باز 112 درجه به شما ارائه دهد و به شما کمک کند. شما می توانید هر لحظه شگفت انگیز را از منظر چشم پرنده تماشا کنید. فرقی نمی‌کند در ساحلی متروک عکس‌برداری می‌کنید یا جزئیات یک گردهمایی سرگرم‌کننده خانوادگی را ثبت می‌کنید، HS440 می‌تواند از پس همه چیز برآید.

Sweet Air Time  :از یک پرواز طولانی تا 20 دقیقه (هر باتری 20 دقیقه ) با باتری قدرتمند مدولار لذت ببرید و ازمحیط اطراف خود عکس بگیرید و کاوش کنید.

کوچک اما قدرتمند: به لطف ویژگی های بصری و پیشرفته که در یک قاب تاشو بسته بندی شده اند، HS440  آزادی کامل را در هر کجا و هر طور که می خواهید ایجاد کنید، فراهم می کند. علاوه بر این، مجهز به یک کیف حمل است که برای انتقال پهپاد از مکانی به مکان دیگر بسیار مفید است. دنیای خود را بدون محدودیت کاوش کنید.

Simply Operation  برای محتوای خیره کننده: HS440 با دقت تجربه کاربر و ویژگی های هوشمند را بهینه می کند. به لطف تیک آف خودکار و شناور دقیق، عملیات ساده تر و ایمن تر از همیشه است. چرخش با سرعت بالا با یک کلید، سرگرمی بیشتری را در میان پرواز به ارمغان می آورد. وقتی آسمان زمین بازی شما باشد، امکانات بی پایان هستند.

کشف یک ماجراجویی جدید: HS440 با عملکردهای هوشمند خود مانند توقف اضطراری، حالت بدون سر، و ارتفاع نگهدارنده و همچنین ویژگی‌های کاربرپسند آن مانند زمان طولانی پرواز برای هر تمرین، برای مبتدیان ضروری است.

نوشتهٔ بعدی
پهپاد HS700D
نوشتهٔ پیشین
پهپاد HS340

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com