دوربین 90 درجه قابل تنظیم K4 FHD با انتقال 5G: دوربین ارتقا یافته (3840*2160P ذخیره شده در کارت TF) با لنز 110 درجه FOV (میدان دید) نمای پانوراما را برای ثبت لحظه فراموش نشدنی شما ارائه می دهد. انتقال 5G ویدیوی سریع و باکیفیت را از فاصله 004 تا 500 متر و برد پروازی 900 متر در زمان واقعی تضمین می کند – ایده آل برای سلفی. خلاقیت های جدید خود را مستقیماً با برنامه هواپیمای بدون سرنشین خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

وضوح تصویر/عکس: x 2160 / 4k 3840 (ذخیره شده در کارت TF)؛ x 1080 1920 (ذخیره شده در تلفن همراه)

پرواز با کمک GPS: با موقعیت مکانی GPS، پهپاد می تواند به طور پایدار شناور شود و دقیقاً زمانی که باتری آن کم است یا سیگنال از دست می رود، به طور خودکار به خانه بازگردد. زمانی که پهپاد می تواند شما را تعقیب کند یا در مسیری که تعیین کرده اید به صورت دایره ای پرواز کند، به راحتی عکس بگیرید.

موتور بدون جاروبک: بسیار کم صدا است اما در هنگام کار بسیار قدرتمند است. عمر کاری بسیار بیشتر از موتورهای برس خورده است. بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، که پرواز شما را لذت بخش تر می کند. ملخ های سریع رهش ارتقا یافته با راندمان بالاتری کار می کنند.

حداکثر زمان پرواز 22 دقیقه: باتری هوشمند 2800 میلی آمپری با ظرفیت بالا تا 22 دقیقه زمان پرواز را تولید می کند. همچنین دارای هشدار کم مصرف است. شما می توانید خود را در یک پرواز قابل توجه غوطه ور کنید.

کنترل ساده: راه اندازی سریع با فشار دادن یک کلید. ملخ های سریع رهش را می توان بدون پیچ راه اندازی کرد. پرواز پایدار در حالی که ارتفاع خود را قفل نگه می دارد. کنترل جهت آسان با حالت بدون سر. می توانید روی کنترل دوربین و عکس های پیچیده تر تمرکز کنید. 2.4 گیگاهرتز روی بسته به معنی فرکانس کنترل از راه دور است، فرکانس WIFI مورد 5 گیگاهرتز است. لطفاً قبل از عملیات دفترچه راهنمای دستورالعمل را مطالعه کنید. بیشتر نگرانی ها قابل حل است.

نوشتهٔ بعدی
پهپاد Sky Hunter2
نوشتهٔ پیشین
پهپاد HS440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با شرکت ارس نگاه آریا میتونی جایی که نیستی همه چیز رو ببینی و بدون بال پرواز کنی

برند های محصولات

جهت مشاوره و سوالات تخصصی خود از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمائید

مشاوره : 77926700-021

مشاوره : 09198258351

ایمیل : arasnegahariya@gmail.com